شرکت گوگل امسال هفت میلیارد دلار در دفاتر و دیتاسنترهای سراسر آمریکا سرمایه گذاری خواهد کرد که کمتر از 10 میلیارد دلار در سال 2020 خواهد بود و 10 هزار شغل تمام وقت ایجاد می‌کند.
دلار بیشترین صعود هفتگی خود در معاملات جهانی را به ثبت رساند.
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: ما می‌توانیم بدون استفاده از دلار از ایران مشتقات نفتی بخریم و با لیره پول آن را پرداخت کنیم.
ورود ویروس کرونا به عنوان یک مهمان ناخوانده، زحمت زیادی را بر جوامع انسانی تحمیل کرد و صنعت گردشگری نیز مانند سایر بخش ها از آسیب های این بیماری همه گیر مصون نماند، بی تردید سال1399 را می توان سال سخت صنعت گردشگری کشور نامید.
بانک مرکزی در سال 1399، 49 حراج عملیات بازار باز را برگزار کرد و در مجموع 182 هزار و 910 میلیارد تومان اعتبار کوتاه‌مدت در اختیار بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی قرار داد.
معاونت نظارت بر نهادهای مالی با اعطای مجوز به 4 شرکت سبدگردان موافقت کرد.
به دنبال افزایش نرخ دیه در سال آینده، شورای عالی بیمه نیز متناسب با این تغییر نرخ بیمه شخص ثالث انواع خودرو را تعیین کرد که 37 درصدی نسبت به امسال افزایش دارد.
مدیرکل استاندارد تهران، اعلام کرد که بستنی کالی جار با تاریخ تولید سال 1400، غیراستاندارد است و تاکنون پروانه استاندارد از این اداره‌کل دریافت نکرده‌ است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.32 درصد افزایش به 1736 دلار و 86 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 15 سنت معادل 0.22 درصد کاهش به 68 دلار و 24 سنت رسید.