معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور خبرداد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل روز شنبه اول تیرماه است.
مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با تکمیل این مسیر ریلی، سرعت آن به 300 کیلومتر و زمان سفر به 1 ساعت و 45 دقیقه می‌رسد.
یک فعال حوزه کار با تاکید بر ضرورت شناسایی نیازهای امروز بازار کار گفت: نمی‌توانیم تنها به این دلیل که بعضی رشته‌ها بازار کار ندارند، فارغ التحصیلان را خانه‌نشین کنیم.
بانک مسکن و دولت به دنبال تصویب طرحی برای تامین مالی بازار اجاره و ایجاد تسهیلاتی برای مستاجران هستند.
در صورتی که مشترکان در مصرف انرژی زمان‌های اوج مصرف از ساعت 12 تا 16 و شب‌ها از ساعت 19 تا 23، مدیریت نداشته باشند، وقوع خاموشی در تابستان محتمل خواهد بود.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از پرداخت 2 هزار و 14 فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه استان های کشور طی دوماه نخست سال جاری خبر داد.
فرج‌اله قدمی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه، به عنوان مدیر عامل این بانک منصوب شد.
تخمین زده می‌شود که طی یک سال و نیم گذشته با توجه به جهش قیمت‌ها در بخش مسکن و ساختمان، ارزش املاک و اموال غیرمنقول بانک‌ها 2.8 برابر شده باشد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط فعلی تحریم که امکان تامین تجهیزات و قطعات وجود ندارد، با اعتماد به جوانان و دانشگاهیان و مقوله آموزش، توانسته‌ایم گام‌های مناسبی برداریم.