تولیدکنندگان کشور صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
برآوردهای اداره سرشماری آمریکا نشان می دهد که کسری تجاری این کشور در سال 2021 برای اولین بار در تاریخ از مرز 1 تریلیون دلار عبور کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌هایی که اموال مازاد خود را واگذار نکرده باشند به سازمان امور مالیاتی معرفی و مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند.
رئیس سازمان بورس خبر داد: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود.
تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد در دی ماه سال جاری 72 هزار و 803 احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
در ادامه طرح ویژه وزارت صمت در راستای مدیریت هوشمند بازار و رفع دغدغه تولیدکنندگان، شنبه هفته آینده 16 بهمن ماه یک میلیون و 80 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان در قالب 12 قرارداد کشف پریمیوم با موعد تحویل 12 ماه سال 1401 در بورس کالا عرضه می شود تا تولیدکنندگان از امروز بتوانند برای تولید ماه های آتی خود برنامه‌ریزی کنند.
بورس کالا زمان انجام فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید بهمن ماه 1400 را اعلام کرد.
کاهش تعداد و ارزش معاملات و همچنین میزان پولی که طی هفته های گذشته از بازار سرمایه خارج شده است از یک طرف و کاهش آمار سجامی شدن از طرف دیگر، مدعای این موضوع است که مردم نه تنها از بورس خارج شده اند، بلکه میزان تمایل آن ها برای ورود به بورس نیز کاهش یافته است.
هر چند که برای اجرای تمامی قوانین بانکداری اسلامی تلاش‌هایی شده اما تا آن ماهیت واقعی مدنظر بزرگان خیلی فاصله داریم.
دادستان کل کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی بر نظارت جدی بر وضعیت حمل و نقل کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین تاکید کرد.