قیمت بنزین در امارات متحده عربی در ماه فوریه بیش از 10 درصد افزایش خواهد یافت.
در شرایطی که حدود نیمی از روستاهای کشور طی چهار دهه گذشته مقاوم‌سازی شده است، بنا به دستور رییس‌جمهور، سود تسهیلات ساخت مسکن روستایی از 18 به 5 درصد کاهش یافت.
تنش مابین روسیه و اوکراین در شرق اروپا سبب آشفتگی بازار انرژی در سراسر جهان شده است.
نفت ششمین افزایش هفتگی خود در پی بحبوحه نگرانی‌ها درباره تأمین انرژی را به ثبت رساند و این در حالی است که طلا بدترین هفته از نوامبر را می‌بیند؛ زیرا شرط‌بندی‌های افزایش نرخ دلار سبب افزایش ارزش دلار شده و از جذابیت طلا کاسته است.
نرخ ارز در اقتصاد معلولی از افزایش نقدینگی و بروز تورم در اقتصاد کشور است؛ میزان رشد شاخص تابعی از میزان رشد دلار در مقطع زمانی 3 تا 6 ماه گذشته خود است.
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای 20 نماد دارای بازارگردان در بازارهای اول و دوم از فردا(سه‌شنبه) خبر داد.
در حال حاضر مشاهده بازار لوازم خانگی نشان می دهد تغییری در لیست اعلامی شرکت های لوازم خانگی به وجود نیامده و تمام معاملات بازار براساس قیمت های جدید انجام می شود .
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه بر اساس اعلام شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم 7500 تومان است، گفت: اخیرا کمیسیون تلفیق بودجه قیمت 9500 تومان را برای خرید هر کیلو گندم پیشنهاد داده که اگر احیانا ارز ترجیحی حذف شد اعتبار خرید آن توسط دولت تامین شده باشد.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 49هزار و 971واحد کاهش، معادل 4درصد افت کرد.
طی شش ماه گذشته قیمت رب گوجه فرنگی با افزایش 88 درصدی بیشترین افزایش قیمت و سیمان خاکستری با افت 37 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته است.