در حالی که چند وقتی است وزارت جهاد برای تنظیم بازار اقدام به توزیع اینترنتی برخی از اقلام کالاهای اساسی کرده، مردم از این روند رضایت ندارند و تاخیر در تحویل کالاها صدای آنها را درآورده است.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 30 بهمن 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 480 هزار تومان رسید.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو خواست از خرید این کالاها بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودداری کنند تا بتوانند از 13 فروردین سال آینده به دستورالعمل اجرایی اخذ و نصب شناسه رهگیری گروه کالایی قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه عمل کنند.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی  طی نامه ای قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 1682واحد کاهش، معادل 0.13درصد افت کرد.
در هفته‌ای که گذشت پس از اخذ سفارش‌های خرید اوراق در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در مجموع مبلغ 6.644 میلیارد تومان اوراق به صورت نقدی به فروش رسید.
اعضای هیأت علمی بالینی تمام وقت جغرافیائی و نیز پزشکان متخصص و فوق تخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی شاغل در بخش های دولتی، مشمول پرداخت مالیات موضوع این جزء به نرخ ده درصد (10%) هستند.
دولت‌های اتحادیه اروپا در مارس 2020 رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مردم را جهت مهار همه‌گیری کرونا محدود کردند و باعث سقوط 10 درصدی مصرف نفت و محصولات نفتی طی تنها یک سال شدند.
دبیر انجمن سیمان ضمن اشاره به متعادل شدن قیمت سیمان گفت: جا به جایی خریداران از سمت دلالی به سمت مصرف کننده واقعی و از بین رفتن تقاضای کاذب، یکی از مزایای اصلی ورود سیمان به بورس کالاست.
قیمت طلا همزمان با مذاکرات آمریکا و روسیه بر سر اوکراین با کاهش محسوسی روبرو شده است.