یک کارشناس بازار مسکن گفت: پیش‌بینی من این است که در صورت حصول توافق هسته‌ای در اردیبهشت و خرداد با افت قیمت مسکن به میزان کاهش نرخ ارز مواجه شویم که فرصت مناسبی برای خریداران مصرفی است؛ چون ریزش بازار مسکن، طولانی مدت نخواهد بود.
دیدار صمیمانه وزیر نیرو با وزیر انرژی و رئیس شرکت نفت الجزایر، در حاشیه اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در قطر برگزار و دو طرف بر توسعه روابط دوجانبه تاکید کردند.
نمایندگان مجلس در جریان تصویب بند مربوط به مشارکت با بخش غیردولتی برای اجرای طرح ها در بودجه 1401، ساز و کاری را برای اتمام پروژه های نیمه تمام پیش بینی کردند.
در حالی که قرار است سود سهام عدالت سال 1399 تا پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود، توجه به این نکته ضروری است که مبلغ اعلامی 550 هزار تومان، به همه مشولان تعلق نمیگیرد.
در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت‌نام از امروز (سوم بهمن ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی ( هفتم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.
نمایندگان مجلس با معافیت مالیات بر ارزش افزوده بازار گواهی سپرده‌های کالایی و انتقال مالیات به گیرنده نهایی کالا موافقت کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خاتمه جلسه امشب هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار از مصوبه این هیئت برای حذف شرط ارائه مدرک عدم سؤپیشینه متقاضیان در بیش از 90 درصد مجوز های کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی جمعه آینده از بارش برف و باران طی 2 روز آینده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خبر داد.
ایران و قزاقستان 5 سند همکاری در نشست پایانی هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، علمی، فنی و فرهنگی در تهران امضا کردند.
وزیر نفت گفت: آمادگی داریم که با همه کشورهای عضو GECF به روش‌های موجود در تجارت گاز طبیعی و ال ان جی اعم از سوآپ، ترانزیت و دیگر روش‌های متداول همکاری و مشارکت داشته باشیم.