در حالیکه مدت زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده و خودروسازان و وزیر صمت قول افزایش تولید و عرضه داده بودند، اما آمار تولید خودروهای سواری طی 10 ماهه امسال نشان می‌دهد که آمار تولید این خودروهای پرتقاضا به 800 هزار دستگاه هم نرسیده و تولید یک میلیون دستگاه شاید بعید باشد.
معاون کیفیت شرکت ایران‌خودرو ضمن تشریح علل عدم موفقیت خودروسازان داخلی در ارتقای کیفیت محصولات، به افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به صنعت خودرو در دنیا اشاره و تاکید کرد که مشتری با مقایسه صنعت خودرو داخلی و خارجی به فاصله بین آن‌ها واقف شده و براین اساس نارضایتی از سطح کیفیت و تکنولوژی خودروهای داخلی شکل گرفته است.
رئیس انجمن کشتیرانی گفت: هندی ها علی رغم خصومت دیرینه ای که با پاکستان دارند، بنادر این کشور را برای ارسال کالا به افغانستان، جایگزین بندر چابهار کرده اند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال آینده کشت قراردادی سیب‌زمینی و برنج را در دستور کار قرار داده‌ایم.
قیمت طلا و پالادیوم با افزایش ارزش سهام در بازارهای اروپایی و آسیایی پس از تحریم‌های بایدن علیه روسیه به زیر 1900 دلار در هر انس رسید.
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سهام عدالت بیش از 3 میلیون متوفی تا 6 ماه آینده به وراث و افراد تحت تکفل واگذار می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: یکی از چهار کلان طرح اصلی وزارتخانه ما در حوزه رفاه؛ برنامه ریزی برای رفع فقر مطلق است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نسخه شفابخش توسعه ارتباطات در کشور، توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر است، گفت: از این رو بیش از نیم میلیون فیبر نوری نقاط یعنی منازل و کسب‌وکارها را هفته گذشته راه‌اندازی کردیم و در آینده طی برنامه سه ونیم ساله، 20 میلیون پورت فیبر نوری برای مردم فراهم خواهیم کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) دستور تخلیه ضربتی کالاهای رسوبی و دپو شده در گمرک بندر امام خمینی (ره) را صادر کرد.