قیمت نفت روز دوشنبه در پی تشدید تحریمها علیه روسیه که باعث شد این کشور نیروهای بازدارنده هسته ای خود را به حالت آماده باش درآورد، جهش پیدا کرد.
آرامکوی سعودی میادین گاز طبیعی در چهار منطقه عربستان سعودی کشف کرده است.
درحالی که هزینه وام مسکن در هفته های قبل رشد افسار گسیخته داشت و قیمت هر برگ این اوراق به حدود 165 هزار تومان نیز رسیده بود، اکنون شاهد هستیم که این اوراق بین 130 تا 150 هزار تومان قیمت دارند.
در پی افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی و تعیین ضرب‌الاجل برای بازگرداندن قیمت‌ها تا 23 بهمن ماه، طبق گفته‌های رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یک شرکت لوازم خانگی همچنان قیمت‌ها را برنگردانده است.
قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت زیرا به نظر می‌رسد بازارها نوسانات اخیر را کاهش داده‌اند. بیت کوین لحظه‌ای از کانال 40 هزار دلار عبور کرد و اتریوم نیز به سمت 2800 دلار حرکت کرد.
با نهایی‌شدن قانون دریافت مالیات از تراکنش‌ دستگاه‌های کارتخوان، برخی واحدهای صنفی مشتریان را به انتقال وجه خرید از طریق کارت‌به‌کارت مجبور می‌کنند.
درحالی که شمارش معکوس برای عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه آغاز شده بود، حالا مدیرعامل فرابورس از لزوم رعایت پنج شرط برای پذیرش این دو باشگاه خبر داده است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 202 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 930 هزار تومان است.
عراق تولید نفت در دو میدان جنوبی با مجموع ظرفیت نیم میلیون بشکه در روز را متوقف کرد.
رسانه‌های اوکراین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که یک انبار نفت و یک خط لوله گاز در مناطق کیف و خارکیف هدف حمله موشکی روسیه قرار گرفته است.