کاهش 46 درصدی بارندگی در استان تهران، افزایش دوبرابری مصرف آب در خانه‌تکانی، مصرف روزانه 3 میلیارد لیتر آب در تهران همگی هشداری برای این مایه حیات است.
قیمت طلا پس از ریزش شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ریسک پذیری پس از تلاش رئیس فدرال رزرو برای آرام کردن نگرانیها نسبت به افزایش سریع نرخهای بهره، ثابت بود.
حمله روسیه به اوکراین سبب شد خط لوله گاز روسیه به اوکراین(نورد استریم 2) مورد تحریم های آمریکا واقع شده و به طور کامل ورشکسته شود.
براساس اطلاعیه فرابورس ایران برای متقاضیان در مشارکت افزایش سرمایه باشگاه استقلال به هر کد معاملاتی حداکثر 1030 سهم با قیمت 2.910 ریال در روز پذیره نویسی اختصاص پیدا می کند.
امکان ثبت‌نام متقاضیان دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از 19 آبان امسال به بعد متولد می‌شود برای دریافت زمین رایگان دولتی به زودی توسط وزارت راه و شهرسازی فراهم خواهد شد و الزامی به سبز بودن فرم «ج» نیست؛ چرا که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر خانوار می‌تواند دو بار از امکانات دولتی در بخش زمین و مسکن استفاده کند اما باید حتما زمین را بسازد و امکان فروش ندارد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 204 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 960 هزار تومان است.
وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای علام کرد صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از شنبه 14 اسفند رسما از سر گرفته می‌شود.
قیمت گاز طبیعی اروپا با ادامه تمرکز بازار به تحریمها علیه روسیه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد.
ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با تشدید جنگ در اوکراین، به میزان قابل‌توجهی سقوط کردند.