نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف درآمدهای دولت در سال آینده را مشخص کردند.
نشست دستمزد شورای عالی کار بدون رد و بدل شدن عدد و رقم مزد پایان یافت و جلسه بعدی دستمزد برای نزدیک شدن دیدگاههای گروه کارگری و کارفرمایی به روز دوشنبه 16 اسفند موکول شد.
معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از درج نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سامانه پس از معاملات خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه‌اندازی سامانه «سوت زنی»، تخلفات و گزارش‌ها از فساد را در شرکت‌ها و صندوق های زیرمجموعه های این وزارتخانه پیگیری می‌کنیم.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از حذف مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد در لایحه بودجه 1401 خبر داد و خواستار حذف این پایه مالیاتی از قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.
مصرف آب تهران در 12 اسفندماه 1400 به سه میلیارد و 173 میلیون لیتر رسید؛ به عبارتی، تهرانی‌ها هر روز به اندازه یک دریاچه چیتگر آب مصرف می‌کنند.
دومین نشست دستمزد شورای عالی کار با حضور معاون وزیر کار ونمایندگان کارگری و کارفرمایی کماکان در جریان است و تاکنون نتیجه ای به دنبال نداشته است. گروه کارفرمایی پایان جلسه و مشورت با دیگر تشکل‌های کارفرمایی را خواستار شده اما گروه کارگری ضمن مخالفت پیشنهاد 15 میلیون تومانی دستمزد را مطرح کرده است.
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، حدود 2 میلیون فقره تسهیلات خرد و ارزان‌قیمت معادل 898 هزار و 500 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین‌المللی کشور که از طریق شرکت روس تلکام و از مسیرکشور اوکراین تأمین می‌شود، قطع شده است.
مدیر کل دفتر مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت اقتصاد از ایجاد امکان معرفی املاک اعلام نشده دولت توسط مردم و پرداخت جایزه‌ای معادل یک‌هزارم قیمت ملک معرفی شده به آنها، حسب دستور وزیر اقتصاد خبر داد.