نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهم قیر رایگان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی جهت اجرای پروژه های عمرانی در سال آتی را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز سازوکار حذف ارز ترجیحی واردات کالاهای اساسی را مشخص کردند.
سرانجام پس از سال‌ها انتظار پای دو تیم استقلال و پرسپولیس به تالار شیشه‌ای باز شد تا فرایند واگذاری سهام این دو باشگاه به مردم آغاز شود، اما در فرایند خرید سهام دو باشگاه چند نکته مهم وجود دارد که حتما باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد و مهمترین آن بلوکه شدن سرمایه سهامداران برای زمان نامشخص است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی‌ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجهیم.
در جدیدترین جلسه هیئت پذیرش بورس انرژی ایران با پذیرش گاز طبیعی موافقت شد و به زودی شاهد معاملات این محصول در بازار این رکن بازار سرمایه خواهیم بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف درآمدهای دولت در سال آینده را مشخص کردند.
نشست دستمزد شورای عالی کار بدون رد و بدل شدن عدد و رقم مزد پایان یافت و جلسه بعدی دستمزد برای نزدیک شدن دیدگاههای گروه کارگری و کارفرمایی به روز دوشنبه 16 اسفند موکول شد.
معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از درج نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سامانه پس از معاملات خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه‌اندازی سامانه «سوت زنی»، تخلفات و گزارش‌ها از فساد را در شرکت‌ها و صندوق های زیرمجموعه های این وزارتخانه پیگیری می‌کنیم.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از حذف مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد در لایحه بودجه 1401 خبر داد و خواستار حذف این پایه مالیاتی از قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.