عضو شورای عالی کار از برگزاری جلسه این شورا برای تعیین دستمزد 1401 در شب جاری خبر داد و گفت: امیدوارم کارفرمایان امشب به عدد و رقم دستمزد ورود کنند.
سومین نشست دستمزد شورای عالی کار با مذاکرات فشرده شرکای اجتماعی در وزارت کار در حال برگزاری است و تا این لحظه نمایندگان کارفرمایی پیشنهاد افزایش 35 درصدی دستمزد را ارائه کرده اند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 10دلار و 77سنت معادل 9.12درصد رشد به 128دلار و 88سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.88 درصد افزایش به 1988 دلار و 2 سنت رسید.
احتمال تحریم واردات نفت روسیه توسط آمریکا قیمت نفت خام را بیش از پیش افزایش داده و در نتیجه قیمت بنزین در آمریکا را هم به بالاترین رقم از اواخر ژوئیه 2008 رسانده است.
تقاضای غیرمنتظره روسیه برای معاف‌کردن تجارت اقتصادی با ایران از تحریم‌هایی که به‌خاطر حمله به اوکراین بر آن اعمال شده است مذاکرات اتمی ایران در وین را با چالش مواجه کرده است.
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به این‌که سازندگان و سرمایه‌گذاران بخش مسکن در بلاتکلیفی به سر می‌برند، گفت: این بلاتکلیفی از نوع مدیریت وزارت راه در دولت گذشته نشأت می‌گیرد.
پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در صورت عدم وجود تقاضا، به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت:‌ جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری نهایی انجام و حداقل مزد اعلام می‌شود.
شرایط پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سفارش‌گیری از ساعت 9:30 تا 11:30 به روش ثبت سفارش اعلام شد.