امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 236 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 320 هزار تومان است.
روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد از فردا اطلاعات پرداخت سود به بانک‌ها جهت واریز سود به حساب سهامداران سهام عدالت ارسال می‌شود.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تعیین هر چه سریعتر حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده شد و تاکید کرد که باید با اتخاذ تدابیر لازم و در یک چارچوب عادلانه بین کارفرمایان و کارگران، رقم منصفانه ای تعیین و مصوب شود.
شاخص بورس با رشد 11هزار 779 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 348واحد قرار گرفت.
جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و تصمیمات مهمی برای کاهش قیمت برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.
قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین حد در تاریخ خود رسیده و هزینه متوسط هر گالن بنزین از 4 دلار و 17 سنت گذشته است.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: هفته آینده سود سهام عدالت حدود 49 میلیون نفر به حسابشان واریز می‌شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما نسبت به خودروهایی که به بازار عرضه می‌شود معترضیم و اینگونه صنعت را قبول نداریم، چراکه به اعتماد عمومی جامعه صدمه می‌زنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت سود سهام عدالت از هفته آینده پرداخت خواهد شد و به حساب هر سهامدار 550 تا 600 هزار تومان واریز می شود.