بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، واریز سود سهام عدالت از فردا شنبه 21 اسفند آغاز می‌شود.
ساختمان پلاسکو که در دی ماه سال 1395 آتش گرفت و فرو ریخت بالاخره پس از پنج سال امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.
10 روز بیشتر به پایان سال نمانده و مشاهدات بازار از افزایش قیمت‌ میوه و صیفی خبر می‌دهد؛ بنابراین بهتر است مردم از میادین میوه و تره بار خرید کنند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد محور هراز تا چهارشنبه آینده 25 اسفندماه 1400 و بارش باران در جاده‌های 11 استان خبر داد.
مدیر ناشران سازمان بورس از پرداخت سود سهام عدالت در روزهای نخستین هفته آینده خبر داد و گفت: مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن ها 532 هزار تومان است بالغ بر 600 هزار تومان سود دریافت می کنند.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یکصد و سی و سومین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 امروز پنجشنبه 19 اسفند 1400 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جزئیات جریمه خودروها در سفرهای نوروزی را با استفاده از دوربین های جاده ای اعلام کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 214 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 150 هزار تومان است.
در پی انعکاس حجم بالای آگهی‌های فروش خودرو در فضای مجازی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای به متقاضیان خرید خودرو تاکید کرد که مردم از وجاهت قانونی اطلاعیه‌های فروش خودرو در فضای مجازی مطمئن شوند به به آن توجه کنند.
بازار بورس در هفته ای که گذشت برخلاف هفته های پیش از این روندی صعودی داشت و چراغ های سبز بورس یکی پس از دیگری روشن شدند.