اتحادیه صادرکنندگان ترکیه اعلام کرد علی‌رغم تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال‌شده علیه روسیه، روابط تجاری بین دو کشور تحت تأثیر قرار نگرفته است و صادرات به‌لیر ترکیه حدود صددرصد افزایش یافته است.
رئیس‌جمهور روسیه در نشستی با اعضای دولت این کشور تأکید کرد که تلاش غرب برای ممانعت از عرضه کودهای شیمیایی، نفت، گاز و فلزات روسیه عواقب جدی برای جهان در پی خواهد داشت.
آمریکا در راستای افزایش فشار بیشتر اقتصادی بر روسیه به خاطر بحران اوکراین، عرضه مستقیم یا غیرمستقیم دلار به روسیه را ممنوع کرد.
در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات در هفته منتهی به 18 اسفند، نسبت به هفته منتهی به 11 اسفند ماه افزایشی شد؛ همچنین، شاخص کل بورس نیز افزایش 5.24 درصدی را به ثبت رساند.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصاد اروپا و جهان پس از حمله روسیه به اوکراین پرداخته است.
بررسی قیمت انواع محصولات پرتیراژ خودروسازان نشان می‌دهد که با توجه به رکود حاکم بر بازار همچنان دلالان و فروشندگان خودرو تابع روند کاهشی قیمت‌ها هستند. قیمت خودروها (اکثرا در محصولات ایران‌خودرو) در آخرین روز از هفته‌ای که گذشت نسبت به ابتدای هفته کاهش دو تا شش میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند.
دولت روسیه در تلافی اعمال تحریم‌های گسترده غربی و با هدف ایجاد ثبات در بازار داخل، صادرات بیش‌از 200 محصول خود به جز نفت و گاز را متوقف می‌کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.65 درصد کاهش به 1938 دلار و 93 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که دیروز 1.6 درصد کاهش یافته بود، امروز هم با 16 سنت معادل 0.15 درصد افت به 109 دلار و 17 سنت رسید.
قیمت طلا با نگرانی از پیشرفت مذاکرات روسیه و اوکراین، نزدیک به 2000 دلار در هر اونس ثابت ماند.