دبیر انجمن نوردکاران فولادی خواستار حذف مبنا قرار گرفتن قیمت فولاد کشورهای سی آی اس در بورس کالا، لحاظ هزینه‌ها در پایین دست زنجیره فولاد و متعادل شدن حاشیه سود در زنجیره فولاد شد.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ گفت: تولید تخم مرغ هیچ مشکلی ندارد و در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن است.
درحالیکه رئیس کل بانک مرکزی وعده داده بود که پایان سال امکان ثبت، صدور و تاییدیه چک از طریق خودپرداز در همه بانک‌ها فراهم می‌شود، کمتر از یک هفته تا پایان سال باقی مانده و فقط خودپرداز پنج بانک به سامانه صیاد متصل شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از خاتمه پرداخت 25 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت سال‌های گذشته به حدود 45 میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت خبر داد.
جاده چالوس یکی از محورهای پرتردد به ویژه در ایام نوروز، به دلیل رانش زمین در روز گذشته مسدود شد، اما صحبت‌های ضد و نقیضی درباره بازگشایی آن مطرح شده است.
بررسی آمار تولید ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه تنها 9926 دستگاه خودرو به میزان تولید آن‌ها افزوده شده است. از این تعداد خودرو تولیدی به انضمام فروش خودروهای تولیدی پیش‌ از سال 1400 این خودروسازان، در مجموع آمار فروش به 800 هزار دستگاه هم نرسیده است.
طی دو ماه گذشته، زمانی که بازارهای دارایی جهانی توسط تصمیمات فدرال رزرو و حمله روسیه به اوکراین تحت تاثیر قرار گرفت، بیت‌کوین همچنان سرسختانه در محدوده‌ای خاص باقی ماند.
نفت در معاملات روز جمعه در قیمت بالاتری بسته شد اما ارزیابی بازار از بهبود احتمالی دورنمای عرضه که با حمله روسیه به اوکراین مختل شده است باعث شد به بزرگترین کاهش هفتگی از نوامبر تن دهد.
قیمت فلز گرانبهای طلا در روز جمعه با توجه به اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد پیشرفت در مذاکرات با اوکراین عقب‌نشینی کرد زیرا تقاضا برای این دارایی امن را کاهش داد و به دلیل احتمال افزایش نرخ‌های بهره آمریکا تحت فشار بیشتری قرار گرفت.
شرکت ژاپنی تویوتا موتور اعلام کرد که تولید داخلی خود را تا 20درصد نسبت به برنامه قبلی در مدت سه ماه از آوریل کاهش می‌دهد تا فشار بر تأمین‌کنندگانی که با کمبود تراشه و دیگر قطعه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند کاهش یابد.