مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده خبر داد.
قیمت نفت در روزهای اخیر تحت تاثیر تشدید تحریمهای غرب علیه مسکو به تلافی حمله نظامی به اوکراین، افزایش چشمگیری پیدا کرد و اگر تحریمهای جدیدی علیه صنعت انرژی روسیه اعمال شود، قیمتها ممکن است از این هم بیشتر صعود کند.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بخشنامه دستمزد کارگران در سال 1401 مصوب 19 اسفند شورای عالی کار را ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی اعلام کرد: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده که تاکنون پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی تقریبا 200 میلیون تومان بوده است و برای مالیات خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر است تا پایان خرداد سال آینده تمامی کالاهای مورد نیاز مردم از ساختار نظارتی وزارت صمت در سامانه جامع تجارت با رویکرد درج قیمت تولیدکننده برخوردار شوند.
تحلیلگران اظهار کردند که قیمت طلا احتمالا به بالاترین حد خود افزایش می‌یابد زیرا خطر حمله روسیه به اوکراین باعث آسیب به اقتصاد جهانی خواهد شد و تقاضا برای این فلز که به طور سنتی به عنوان سرمایه امن محسوب می‌شود را افزایش خواهد داد.
مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران گفت: با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان قیمت تراکتور در بازار آزاد نزدیک به صد میلیون تومان کاهش یافت.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 2هزار واحدی روبرو شد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.
مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.