وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن تشریح مسائل و مشکلات صنعت خودرو و توضیح در این حوزه، ‌به افزایش تولید ١.5 برابری تیراژ تولید خودرو نسبت به سال ١4٠٠ اشاره کرد و از کاهش ١5 درصدی قیمت تمام شده خودروها از محل همین افزایش تولید خبر داد.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر مذاکرات آتش بس میان روسیه و اوکراین و نگرانیها در خصوص تقاضا در چین پس از افزایش موارد ابتلا به کووید 19، به پایین‌ترین قیمت دو هفته اخیر سقوط کرد.
وزیر نفت هند با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار گفت به محض برداشته شدن تحریم‌ها، قراردادهای نفتی با این کشورها بسته خواهد شد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 230 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 450 هزار تومان است.
در پی انسداد محور چالوس به دلیل رانش بی سابقه اخیر مسئولان سازمان راهداری اعلام کردند که تردد در این محور برقرار شده و احتمال بازگشایی کامل آن تا روز جمعه 27 اسفند وجود دارد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: درخصوص تغییر تعرفه‌ها محدودیت قانونی تغییرات برای سال آینده برداشته شده و ما اصلاح تعرفه‌ها را به نحو مناسبی انجام می‌دهیم.
مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم از پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی این صندوق خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: افزایش قیمتی در نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان نوروز 1401 نخواهیم داشت.
قیمت بیت‌کوین در چند هفته گذشته مثلثی متقارن ایجاد کرده و این مثلث پس از سقوط قیمت تشکیل شده است بنابراین احتمال شکسته شدن قیمت بیشتر وجود دارد.
خریداران در صورت بروز مشکل از سوی فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در بخش اطلاعات شناسنامه‌ای اینماد، گزینه ثبت شکایت را انتخاب کنند تا فرآیند مذاکره بین خریدار و کسب و کار در بستر سامانه آغاز شود، اما در صورت به نتیجه نرسیدن این مذاکره، خریدار می‌تواند خواستار ارجاع پرونده به مراجع رسیدگی‌کننده، یعنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یا اتحادیه صنفی شود.