معاون وزیر ارتباطات گفت: درخصوص تغییر تعرفه‌ها محدودیت قانونی تغییرات برای سال آینده برداشته شده و ما اصلاح تعرفه‌ها را به نحو مناسبی انجام می‌دهیم.
مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم از پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی این صندوق خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: افزایش قیمتی در نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان نوروز 1401 نخواهیم داشت.
قیمت بیت‌کوین در چند هفته گذشته مثلثی متقارن ایجاد کرده و این مثلث پس از سقوط قیمت تشکیل شده است بنابراین احتمال شکسته شدن قیمت بیشتر وجود دارد.
خریداران در صورت بروز مشکل از سوی فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در بخش اطلاعات شناسنامه‌ای اینماد، گزینه ثبت شکایت را انتخاب کنند تا فرآیند مذاکره بین خریدار و کسب و کار در بستر سامانه آغاز شود، اما در صورت به نتیجه نرسیدن این مذاکره، خریدار می‌تواند خواستار ارجاع پرونده به مراجع رسیدگی‌کننده، یعنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یا اتحادیه صنفی شود.
مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده خبر داد.
قیمت نفت در روزهای اخیر تحت تاثیر تشدید تحریمهای غرب علیه مسکو به تلافی حمله نظامی به اوکراین، افزایش چشمگیری پیدا کرد و اگر تحریمهای جدیدی علیه صنعت انرژی روسیه اعمال شود، قیمتها ممکن است از این هم بیشتر صعود کند.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بخشنامه دستمزد کارگران در سال 1401 مصوب 19 اسفند شورای عالی کار را ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی اعلام کرد: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده که تاکنون پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی تقریبا 200 میلیون تومان بوده است و برای مالیات خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر است تا پایان خرداد سال آینده تمامی کالاهای مورد نیاز مردم از ساختار نظارتی وزارت صمت در سامانه جامع تجارت با رویکرد درج قیمت تولیدکننده برخوردار شوند.