بر اساس مصوبه جدید بانک مرکزی، بانک‌ها از هرگونه بنگاه‌داری چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم منع شدند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 225 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 380 هزار تومان است.
بوشهر- مدیر بحران منطقه ویژه پارس از نجات 29 نفر از سرنشینان کشتی اماراتی در خلیج فارس خبر داد و گفت: جست و جو برای نجات آخرین نفر ادامه دارد.
میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه فوریه سال 2022، به 22.42 و میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت 9.78 مگابیت‌ بر ثانیه رسیده که ایران به ترتیب به رتبه‌های 80 و 145 جهانی رسانده است.
آژانس بین المللی انرژی (IEA) اعلام کرد به دنبال حمله نظامی مسکو به اوکراین و تحریمهای غربی اعمال شده، سه میلیون بشکه در روز نفت و فرآورده های نفتی روسیه در آوریل ممکن است نتوانند به بازار راه پیدا کنند.
شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء در آستانه سفرهای نوروزی توصیه‌های مهمی را به مسافران ارائه کرد.
رئیس اتحادیه قنادی تهران گفت: شیرینی های پرمصرف دارای قیمت مصوب هستند و برای شب عید تغییری نکرده اند.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بهانه وثیقه بودن سهام دولتی در رهن بانک را که هم اکنون به عنوان بزرگترین مانع برای واگذاری مدیریت این دو شرکت به بخش خصوصی شناخته می‌شود با راهکار واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه این دو شرکت، منتفی کرد.
نفت روز سه‌شنبه تاثیر عواملی که بر احساسات معامله‌گران تأثیر گذاشته بود، زیان‌های سنگینی را به ثبت رساند. موضوعاتی همچون مذاکرات بین روسیه و اوکراین، کاهش بالقوه تقاضای چین و کاهش معاملات در آستانه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه از جمله این عوامل هستند.