شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء در آستانه سفرهای نوروزی توصیه‌های مهمی را به مسافران ارائه کرد.
رئیس اتحادیه قنادی تهران گفت: شیرینی های پرمصرف دارای قیمت مصوب هستند و برای شب عید تغییری نکرده اند.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بهانه وثیقه بودن سهام دولتی در رهن بانک را که هم اکنون به عنوان بزرگترین مانع برای واگذاری مدیریت این دو شرکت به بخش خصوصی شناخته می‌شود با راهکار واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه این دو شرکت، منتفی کرد.
نفت روز سه‌شنبه تاثیر عواملی که بر احساسات معامله‌گران تأثیر گذاشته بود، زیان‌های سنگینی را به ثبت رساند. موضوعاتی همچون مذاکرات بین روسیه و اوکراین، کاهش بالقوه تقاضای چین و کاهش معاملات در آستانه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه از جمله این عوامل هستند.
طبق آمار 11 ماهه امسال بالغ بر13 میلیون تن صادرات فولاد اعم از شمش فولاد تا مقاطع طویل، محصولات فولادی و آهن اسفنجی صادر شده که بیشترین آن متعلق به شمش فولادی است که از شش میلیون تن فراتر رفت.
هیأت پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش محصول سدان تولیدی شرکت سایپا با نام تجاری شاهین در بازار اصلی این بورس خبر داد.
کمتر از پنج روز به پایان سال 1400 مانده و گزارش‌های میدانی از بازار ارز حاکی از آن است که در روزهای پایانی سال، تقاضا برای خرید ارز در این بازار به‌خصوص در بازار غیررسمی شدت گرفته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران می‌گوید بازارهای گل و مغازه ها، گیاه سنبل آبی مردابی را عرضه نمی کنند و به طور کل فروش آن هم قدغن است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (سه‌شنبه، 24 اسفند ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی 17 ارز کاهش و نرخ 21 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.