شرکت خودروسازی تویوتا کار خود را در 11 کارخانه داخلی پس از زلزله متوقف خواهد کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در محور چالوس و تردد روان در محور هراز و فیروزکوه خبر داد.
بر اساس بخشنامه های داخلی برخی بانکها فرایند پرداخت وام 150میلیون تومانی به کارکنان خود را آغاز کرده اند.
طبق اعلام معاون امور گمرکی گمرک ایران از حدود 18 میلیارد دلار کالای اساسی وارداتی در سال جاری بیش از 14.7 میلیارد دلار با ارز ترجیحی بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 29 سنت معادل 1.2 درصد افزایش به حدود 108 دلار رسید.
قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت و در مسیر بدترین هفته خود از اواخر ماه نوامبر قرار گرفت زیرا تقاضا برای خرید امن ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین کاهش یافت.
سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی اعلام کرد: مدیران آن دسته از صندوق‌هایی که محاسبات روزانه ان ای وی در خصوص آن‌ها موضوعیت ندارد، از هر نرم‌افزاری که توان ارائه حداقلهای حوزه نرم‌افزاری را داشته باشد، می‌توانند استفاده کنند.
معاون دریایی سازمان بنادر با تأکید بر آمادگی کامل این سازمان گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهار رقمی 1550 و بدون نیاز به گرفتن کد پیش شماره تماس بگیرند.
13 روز از آغاز پذیره نویسی سهام دو شرکت استقلال و پرسپولیس گذشته است و این فرایند همچنان ادامه دارد، درحالی که به نظر می رسد تصمیم اخیر فرابورس مبنی بر افزایش سقف خرید حقوقی ها در بالا رفتن فروش سهام آن ها تاثیر داشته است.
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با اشاره به وضعیت زیست محیطی و میزان ذخایر آبی کشور با ایده خودکفایی برنج مخالفت کرد.