قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت و در مسیر بدترین هفته خود از اواخر ماه نوامبر قرار گرفت زیرا تقاضا برای خرید امن ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین کاهش یافت.
سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی اعلام کرد: مدیران آن دسته از صندوق‌هایی که محاسبات روزانه ان ای وی در خصوص آن‌ها موضوعیت ندارد، از هر نرم‌افزاری که توان ارائه حداقلهای حوزه نرم‌افزاری را داشته باشد، می‌توانند استفاده کنند.
معاون دریایی سازمان بنادر با تأکید بر آمادگی کامل این سازمان گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهار رقمی 1550 و بدون نیاز به گرفتن کد پیش شماره تماس بگیرند.
13 روز از آغاز پذیره نویسی سهام دو شرکت استقلال و پرسپولیس گذشته است و این فرایند همچنان ادامه دارد، درحالی که به نظر می رسد تصمیم اخیر فرابورس مبنی بر افزایش سقف خرید حقوقی ها در بالا رفتن فروش سهام آن ها تاثیر داشته است.
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با اشاره به وضعیت زیست محیطی و میزان ذخایر آبی کشور با ایده خودکفایی برنج مخالفت کرد.
رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران نسبت به رعایت نشدن مسائل بهداشتی در خشکشویی‌های آنلاین بدون پروانه هشدار داد و از افزایش 25 تا 30 درصدی خدمات خشکشویی به دلیل افزایش هزینه‌ها خبر داد.
شب گذشته تک درخت نخل معروف سواحل کویری روستای "درک" به عنوان نماد گردشگری جنوب استان سیستان و بلوچستان در 170 کیلومتری چابهار، قطع و از پای در آمده است.
هر نوع سرمایه‌گذاری بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در زمینه املاک و مستغلات ممنوع است و با متخلفین برابر قوانین برخورد می‌شود.
براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محورهای شمالی از جمله هراز و فیروزکوه سنگین گزارش شده است.
وزیر صنعت با اشاره به برنامه ریزی ویژه خودروسازان برای افزایش 1.5 برابری تولید خودرو در سال آینده بر ضرورت رعایت استاندارد رایج در نگهداری خودرو در پارکینگ خودروسازان تاکید کرد.