طی حکمی از سوی دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اسماعیل لـله گانی به عنوان مدیرعامل بانک رفاه کارگران منصوب شد.
کارنامه 9 ماهه بازار مسکن شهر تهران حد میانگین قیمت را 12 میلیون و 770 هزار تومان در هر متر مربع نشان می‌دهد و تلاش سفته‌بازان برای بالا بردن قیمت در مقاطع ماهانه به شکل افت شدید معاملات بروز کرده است.
مصرف داخلی گاز، سال به سال با افزایش قابل توجه همراه است؛ به‌طوری‌که طبق آخرین آمار، در دی‌ماه سال جاری شاهد رشد چشمگیر مصرف گاز طبیعی در ایران بوده‌ایم.
یک کارشناس با بیان این‌که شاخص‌های ماهانه در بازار مسکن قابل اتکا نیست، گفت: بسیاری افراد تصور می‌کنند به میزان افزایش نرخ بنزین، قیمت سایر کالاها از جمله مسکن نیز باید رشد کند؛ در حالی که بنزین سهم مشخصی از سبد خانوار دارد و شوک افزایش نرخ سوخت بر بازارها فقط یک بار رخ می دهد.
با تائید پیشنهاد دولت برای واریز 20 درصد از منابع ناشی از نفت و فرآورده‌های آن به صندوق توسعه ملی، دولت مابه‌التفاوت 16 درصدی باقی مانده تا سهم قانونی صندوق را بدهکار می‌شود که حدود 1.2 میلیارد دلار بدهی جدید در سال 1399 ایجاد خواهد کرد.
نرخ تورم فرانسه به بالاترین سطح یک سال اخیر رسید.
بیشتر شاخص‌های بورسی در جهان با ریزش مواجه شدند.
خبر دریافت هزینه پیامک رمز پویا از مشتریان، توسط بانک مرکزی تکذیب شد.
سهامداران شرکت‌های پارس مینو، کنترل خوردگی تکین‌کو و سیمان شمال امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و بانک دی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام 16765 واحد افت و به ارتفاع 367هزار واحد سوقط کرد تا هیجانات منفی سهامداران یک روزه در تالار شیشه‌ای تخلیه شود.