نخست‌وزیر سابق لهستان هشدار داد که در پی جنگ روسیه و اوکراین که واردات گندم اروپا را با اختلال مواجه کرده است، قیمت نان در این کشور ممکن است تا پایان سال جاری میلادی 4برابر شود.
پای مستطیل سبز بالاخره به تالار شیشه‌ای باز شد و باید منتظر ماند و دید آیا پاس بورسی شدن سرخابی‌ها به گل ختم می شود یا خیر؛ پاسی که فعلا باعث شده تا سرمایه سهامداران نصیب دو باشگاه شود.
رئیس جمهور «قانون بودجه سال 1401 کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: سفرهای نوروزی مردم در موج نخست نسبت به سال گذشته 16 درصد و نسبت به نوروز سال 1399 حدود 180 درصد افزایش یافته است.
با وجود تاکید مسوولان حوزه ارتباطات به عدم امکان توسعه با ثابت ماندن تعرفه‌ها، به دلیل منع قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی، در سال 1400 قیمت اینترنت افزایش نداشت.
به دنبال اعلام نرخ دیه 600 میلیونی در سال جاری، بیمه مرکزی تعرفه حق بیمه شخص ثالث را اعلام و ابلاغ کرد.
بهای فلز ارزشمند طلا امروز، سه‌شنبه ثابت ماند زیرا دلار آمریکا در جلسه قبل در بالاترین حد سه هفته‌ای خود ثابت ماند و بازدهی آن بالا رفت، در حالی که سرمایه‌گذاران از شرط ‌بندی بزرگ در آستانه مذاکرات صلح روسیه و اوکراین اجتناب کردند و شاخص دلار نزدیک به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود ثابت ماند.
پس از معطلی‌های بسیار در سال گذشته برای اخذ مالیات از خانه‌هالی خالی، سازمان امور مالیاتی سرانجام در اواخر دی ماه سال گذشته، لیست خانه‌های خالی را اعلام و فرایند اخذ مالیات از این واحدهای مسکونی را آغاز کرد که توانست حدود یک میلیارد وصول مالیات از این محل داشته باشد.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به افزایش 25 درصدی نرخ دیه کامل در سال 1401 گفت: برای کسانی که شروع اعتبار بیمه نامه شخص ثالث آن‌ها قبل از 29 اسفند سال گذشته بوده برای افزایش مبلغ دیه نیاز به الحاقیه ندارند.
معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حذف ارز 4200 تومانی ابلاغ نشده است، گفت: تغییری در قیمت نهاده های دامی ایجاد نشده است و طبق روال سال گذشته عمل می‌کنیم.