به دنبال اعلام نرخ دیه 600 میلیونی در سال جاری، بیمه مرکزی تعرفه حق بیمه شخص ثالث را اعلام و ابلاغ کرد.
بهای فلز ارزشمند طلا امروز، سه‌شنبه ثابت ماند زیرا دلار آمریکا در جلسه قبل در بالاترین حد سه هفته‌ای خود ثابت ماند و بازدهی آن بالا رفت، در حالی که سرمایه‌گذاران از شرط ‌بندی بزرگ در آستانه مذاکرات صلح روسیه و اوکراین اجتناب کردند و شاخص دلار نزدیک به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود ثابت ماند.
پس از معطلی‌های بسیار در سال گذشته برای اخذ مالیات از خانه‌هالی خالی، سازمان امور مالیاتی سرانجام در اواخر دی ماه سال گذشته، لیست خانه‌های خالی را اعلام و فرایند اخذ مالیات از این واحدهای مسکونی را آغاز کرد که توانست حدود یک میلیارد وصول مالیات از این محل داشته باشد.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به افزایش 25 درصدی نرخ دیه کامل در سال 1401 گفت: برای کسانی که شروع اعتبار بیمه نامه شخص ثالث آن‌ها قبل از 29 اسفند سال گذشته بوده برای افزایش مبلغ دیه نیاز به الحاقیه ندارند.
معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حذف ارز 4200 تومانی ابلاغ نشده است، گفت: تغییری در قیمت نهاده های دامی ایجاد نشده است و طبق روال سال گذشته عمل می‌کنیم.
سازمان توسعه تجارت در گزارش عملکرد تجاری کشور در سال 1400، جزییاتی از آمارهای صادراتی و وارداتی سال گذشته منتشر کرده است.
برپایه معاملات سومین روز کاری سال 1401، بیش از 11 میلیارد و 369 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 51 هزار و 605 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.
یک کارشناس صنعت خودرو در یادداشتی با اشاره به ماجرای باز نشدن کیسه هوای خودروهای داخلی در تصادفهای اخیر، با تاکید بر اینکه باز شدن ایربگ نیاز به شرایط خاصی دارد، مشخص شدن دلیل آن در حوادث اخیر را مستلزم بررسی کارشناسی دانست نه اظهارات غیرکارشناسی.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 دلار و 37 سنت معادل 2.79 درصد کاهش به 117 دلار و 28 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.72 درصد کاهش به 1944 دلار و 27 سنت رسید.