کاربران منتظرند اپل هم مانند سامسونگ، موتورولا و شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند دیگر، مدل تاشو از آیفون را عرضه کند اما به نظر می‌رسد باید چند سال دیگر هم منتظر بمانند.
وزیر صمت برای دومین بار پس از صدور فرمان هشت‌ ماده‌ای رئیس‌جمهور در حوزه خودرو، امروز 13 فروردین ماه از گروه‌های صنعتی ایران خودرو و سایپا بازدید کرد.
اگرچه اغلب مسئولان کشور از جمله رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و وزیر صمت با واردات خودرو طی سال جاری موافقند اما شورای نگهبان بند مربوط به آزادسازی واردات از بودجه 1401 را حذف کرده است.
در آخرین روز بازارجهانی هر انس طلا به قیمت 1925 دلار و 18 سنت به فروش می‌رسید که 14 دلار نسبت به روز ماقبل کاهش داشت.
بورس کالای ایران زمان انجام فرآیند تحویل قراردادهای آتی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلای لوتوس را اعلام کرد.
وزارت راه و شهرسازی در واکنش به انتقاد امام جمعه شیروان به هدیه 80 میلیون تومانی معاون پارلمانی وزیر راه به دو دختر از پیگیری این اتفاق خبر داد.
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو آرام برای اکثر مناطق کشور تا سه‌شنبه هفته آینده نسبت به ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی برخی استان‌ها هشدار صادر کرد.
سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا گفت: هنوز حجم زیادی از مسافران نوروزی در برخی از استانها مثل استان های شمالی حضور دارند.
اولین یارانه معیشتی 1401 ساعت 24:00 چهارشنبه 10 فروردین ماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
تعمیرکاران اپل دیگر اجازه ندارند، آیفون‌هایی را تعمیر کنند که به عنوان مسروقه یا مفقودی گزارش شده اند.