در حالی قیمت هر انس طلا در بازار جهانی 1921 دلار است که هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی به مبلغ یک میلیون و 250 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و 700 هزار واحدی هم باشیم.
در راستای رعایت قانون بودجه سال 1401، پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام الزامی شد.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت جزئیات طرح مقابله با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی را توضیح داد و مدیرکل دفتر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز از سهم 60 درصدی کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خبر داد.
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، ساماندهی قراردادهای کار و تعیین تکلیف نیروهای کار قراردادی و پیمانکاری را از اولویتهای سال جدید دانست و ابراز امیدواری کرد: فاصله بین دستمزد و هزینه معیشت خانوارهای کارگری به تدریج کاهش یابد تا عقب افتادگی مزدی کارگران جبران شود.
برخلاف اکثر خریداران که به تحریم خودخواسته واردات انرژی روسیه دست زده‌اند، واردکنندگان گاز طبیعی مایع (LNG) چین محتاطانه به دنبال خرید بیشتر گاز از روسیه به قیمت ارزان‌تر هستند.
سخنگوی صنعت برق گفت: میزان مصرف برق از ابتدای سال جاری تا پایان روز 13 فروردین در کشور حدود چهار درصد رشد داشته و پیش‌بینی می‌شود که میزان مصرف برق روند صعودی داشته باشد.
آمارهای رسمی نشان داد که کسری تجارت خارجی ترکیه در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل 135.5 درصد افزایش یافته است که ناشی از افزایش قیمت انرژی است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 257 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 500 هزار تومان است.
متوسط مصرف بنزین در نوروز امسال به 112 میلیون لیتر در روز رسید که در مقایسه با میزان مصرف بنزین در مدت مشابه سال قبل، رشدی 27 درصدی را نشان می دهد.