در حالی که اتحادیه اروپا تلاشها برای دستیابی به سطح کربن خنثی را مضاعف کرده است اما وابستگی به واردات انرژی، این منطقه را به شدت آسیب پذیر ساخته است.
انجمن خودروهای مسافربری چین عنوان کرد که تسلا بیش از 65 هزار دستگاه خودروی ساخت چین را در ماه مارس فروخته است.
بانک جهانی با اندازه‌گیری ویرانی اقتصادی ناشی از جنگ روسیه و اوکراین پیش بینی کرد که تولید ناخالص داخلی این دو کشور در سال جاری میلادی شاهد کاهش دو رقمی خواهد بود.
درحالی چند روز از اطلاع‌رسانی درباره نقل‌وانتقال مسکن مهر بدون اطلاع مالکان می‌گذرد که شرکت عمران شهرهای جدید تاکنون توضیحی در این‌باره ارائه نکرده است.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن از افزایش قیمت میلگرد به کیلویی 18 هزار و سیمان به کیسه ای 60 هزار تومان در روزهای اخیر خبر داد.
سال 1400 برای صنعت خودرو سالی پر دردسر و پر از اتفاق بود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به دردسرهای افزایش قیمت، ناکامی در افزایش تیراژ تولید علیرغم وعده‌ها، تغییرات مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا، پربحث شدن پایین بودن کیفیت محصولات و نظایر آن اشاره کرد.
اگرچه برداشت عظیم از ذخایر نفت استراتژیک، قیمت نفت را به پایین 100 دلار در هر بشکه برد اما کاهش صادرات روسیه و احتمالا تحریم‌ها علیه صادرات نفت این کشور، ممکن است قیمت‌ها را دوباره افزایش دهد.
بر اساس فهرست میلیاردرهای جهانی فوربس در سال 2022، گری وانگ، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال FTX مستقر در باهاما، ثروتمندترین میلیاردر زیر 30 سال جهان با دارایی خالص 5.9 میلیارد دلار انتخاب شد.
بررسی سهم «جمعیت بیکار تحصیلکرده از مجموع جمعیت بیکار کشور» نشان می‌دهد که در زمستان سال 1400 حدود 38.1 درصد بیکاران کشور فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده‌اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با گلایه از اینکه هنوز خرید و فروشی در بازار انجام نشده است اما آهن و میلگرد گران شده‌اند، گفت: ما مقصر اصلی این افزایش قیمت‌ها را تولیدکنندگان می‌دانیم.