رئیس بخش زلزله و فرونشست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نسبت به خطر فرونشست در تهران و احتمال به خطر افتادن زیرساخت و ریزش ساختمان ها هشدار داد.
ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس برنامه‌های خود برای پیوستن به هیات مدیره توییتر را رها کرد.
قیمت طلای جهانی امروز دوشنبه کاهش یافت زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری به دلیل بهبود چشم‌انداز افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات‌متحده تقویت شد، در حالی که نگرانی‌های جدید در مورد حملات روسیه در شرق اوکراین تا حدودی از فلز امن حمایت کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 4 سنت معادل 2 درصد کاهش به 100 دلار و 74 سنت رسید.
اگر قیمت‌گذاری دستوری خودرو اصلاح نشود و این صنعت ورشکست شود، کشور را با خود ورشکست می‌کند. چون زیان این صنعت هر روز در حال افزایش و دولت در حال تزریق پول از منابع ملی به این صنعت زیان‌ده است.
تاکنون همه تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان بورس برای بهبود وضعیت معاملات بازار سرمایه مطلوب بوده و جان دوباره‌ای در روح بازار به جریان انداخته است.
مدیرکل استاندارد تهران گفت: با اجرای طرح یک ماهه عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد ایران، 9 شهربازی غیراستاندارد در استان پلمب شد.
تحلیلگران اظهار کردند: شرکت‌های استخراج زغال‌سنگ در اندونزی احتمالا در سال 2022 در بحبوحه افزایش قیمت زغال‌سنگ و اختلال در عرضه ناشی از درگیری‌های مداوم در اوکراین، رشد درآمد بالایی خواهند داشت.
الیور زیپس، مدیرعامل شرکت خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و در مصاحبه‌ای که امروز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد: کمبود نیمه هادی‌ها احتمالا تا سال 2023 برای صنعت خودرو به عنوان مشکل باقی خواهد ماند.
کانادا برنامه بلندپروازانه‌ای برای دو برابر کردن سرعت خانه‌سازی در یک دهه دارد اما اولین چالش بزرگ، یافتن کارگران ماهر کافی است زیرا این کشور با تنگ‌ترین بازار کار در تاریخ مقابله می‌کند اما ساخت‌وساز در بالاترین سطح چندین ساله قرار دارد.