سال 1400 برای صنعت خودرو سالی پر دردسر و پر از اتفاق بود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به دردسرهای افزایش قیمت، ناکامی در افزایش تیراژ تولید علیرغم وعده‌ها، تغییرات مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا، پربحث شدن پایین بودن کیفیت محصولات و نظایر آن اشاره کرد.
اگرچه برداشت عظیم از ذخایر نفت استراتژیک، قیمت نفت را به پایین 100 دلار در هر بشکه برد اما کاهش صادرات روسیه و احتمالا تحریم‌ها علیه صادرات نفت این کشور، ممکن است قیمت‌ها را دوباره افزایش دهد.
بر اساس فهرست میلیاردرهای جهانی فوربس در سال 2022، گری وانگ، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال FTX مستقر در باهاما، ثروتمندترین میلیاردر زیر 30 سال جهان با دارایی خالص 5.9 میلیارد دلار انتخاب شد.
بررسی سهم «جمعیت بیکار تحصیلکرده از مجموع جمعیت بیکار کشور» نشان می‌دهد که در زمستان سال 1400 حدود 38.1 درصد بیکاران کشور فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده‌اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با گلایه از اینکه هنوز خرید و فروشی در بازار انجام نشده است اما آهن و میلگرد گران شده‌اند، گفت: ما مقصر اصلی این افزایش قیمت‌ها را تولیدکنندگان می‌دانیم.
معامله‌گران تعداد 21 میلیون و 333 هزار و 223 گواهی سپرده کالایی را به ارزش بیش از 231 میلیارد و 265 میلیون تومان در هفته منتهی به 19 فروردین معامله کردند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت:توزیع گوشت گوسفندی به قیمت متوسط هر کیلوگرم 85 هزار تومان و گوساله 95 هزار تومان آغاز شد.
اتحادیه اروپا در پنجمین بسته تحریمی خود علیه روسیه در پی حمله نظامی به اوکراین، محدودیت هایی را علیه 217 بازرگان، سیاستمدار، فرد نظامی و خبرنگار روسیه، دونتسک و لوهانسک اعمال کرد.
گمرک ایران از لغو بخشنامه اخیر خود در رابطه با تعیین مصادیق پولشویی برای ورود ارز به کشور خبر داده است.
سنندج- مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از اول اردیبهشت ماه همه واحدهای صنفی باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را درج کنند.