شاید زمانی که وزارت نفت مخالفت خود با عرضه پالایشی یکم که باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه است را اعلام کرد، هرگز گمان نمی کرد که حرکت دومینووار نزول شاخص را آغاز کرده است؛ اتفاقی که در ابتدا باعث ریزش سهم های پالایشی و به تبع آن انواع سهم های کوچک و بزرگ بود و تصمیمات کوچک و بزرگی که برای بازگرداندن تعادل به بازار گرفته شد، تقریبا اثرگذار نبود. موضعی که یک تحلیلگر بازار سرمایه نیز به آن اشاره و از عدم هماهنگی در تصمیم گیری در دولت انتقاد کرد.
آمریکا کماکان بیشترین شمار افراد ثروتمند در جهان را دارد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران 4 روزه در برخی استان‌ها از وزش باد شدید طی 5 روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 2.7 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
280 هزار میلیارد ریال اموال مازاد بانک‌های دولتی از دی‌ ماه 1396 تا مرداد ماه سال 1399 فروخته شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 41 سنت معادل 3.2 درصد کاهش به 42 دلار و 66 سنت رسید.
قیمت طلا روز جمعه هرچند رشد اندکی را شاهد بود اما به دنبال رشد بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا این هفته را با کاهش 4 درصدی به پایان برد که اولین کاهش هفتگی از اوایل ماه ژوئن تاکنون بود.
روند رشد متوالی ثروت پولدارترین میلیاردرهای دنیای فناوری اواخر هفته گذشته سرانجام متوقف شد.
همسایه مجلس نشین ها هستند. بهارستان است و شلوغی خیابان‌هایش و مغازه‌هایی که ساز می‌فروشند اما کسب و کار امسالشان مثل هر سال نیست.
سخنگوی سهام عدالت گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است امکانپذیر شده است.