در یازدهمین حراج شمش طلا، از مجموع عرضه 330 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار، 234 قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.
تسلا از مشوق‌های جدیدی از جمله یارانه‌های بیمه رونمایی کرد تا مصرف‌کنندگان را در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان و جایی که غول خودروی الکتریکی ایالات‌متحده در یک جنگ طولانی قیمت با رقبایی مانند بی وای دی است، جذب کند.
یک شرکت خودروسازی چینی، اولین خودروی چندمنظوره مگا (MPV) خود را به طور رسمی معرفی کرد که لی شیانگ، مدیرعامل شرکت انتظار دارد در میان خودروهای با قیمت بالای نیم میلیون یوان به پرفروش‌ترین استارت‌آپ خودروهای برقی چینی تبدیل شود.
به دنبال انتشار خبری مبنی بر تخریب تجهیزات سایر اپراتورها توسط شرکت مخابرات ایران طی هفته‌های گذشته، این شرکت توضیح داد چنین موضوعی وجود ندارد و اگر هر اپراتور مجوز بگیرد و براساس آن فعالیت کند، مخابرات همانند گذشته با آن همکاری خواهد کرد.
یک مدیر ارشد شرکت توتال انرژی پیش‌بینی کرد چین و اروپا امسال پیشران رشد تقاضا برای گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) خواهند بود.
در حالی که قرار بود مرکز مبادله امروز ساعت 12 حراج سکه را در سایت خود آغاز کند، این سایت اکنون قابل دسترس نیست و این موضوع از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.
در شانزدهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا»، طرح «چسب بین‌لایه‌ای پلی‌الفینی» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی حلال فاند قرار گرفت.