رییس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد قبل از آغاز جنگ، سهم دلار را در ذخایر خود تا 10.9 درصد پایین آورده، بنابراین علیرغم تحریم ذخایر دلار این بانک به دنبال جنگ اوکراین، ذخایر کافی یوان و طلا در اختیار دارد.
اتحادیه اروپا به خاطر وابستگی بالای بسیاری از کشورهای اروپایی به انرژی روسیه، نتوانست در مورد تحریم نفت و گاز این کشور به توافق برسد، اما اعلام کرد مذاکرات ادامه دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به شرایط خوب بورس در آغاز سال 1401، ابلاغ و تعیین‌تکلیف بودجه و مباحث مرتبط با برجام در کنار عقب‌ماندگی بازار از بازارهای موازی را عامل بهبود روند معاملات بازار سرمایه در سال جدید دانست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با واگذاری سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، دخالت دولت در تصمیم گیری های این دو شرکت خودروسازی کاهش می یابد.
ارزش بیت کوین 5.3 درصد در روز دوشنبه کاهش یافت و به 39881.02 دلار رسید، اتر هم با کاهش 6.58 درصدی 2991.51 دلار معامله شد.
رئیس کمیته صادرکنندگان سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: قیمت رب گوجه فرنگی با درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالا حدود 5 هزار تومان کاهش یافت و از 40 تا 41 هزار تومان به  35 تا 36 هزار تومان رسید.
در حال حاضر هر کیلو قند از 21 هزار و 500 تومان در هفته گذشته به قیمت 26 هزار و 500 تومان در عمده فروشی ها فروخته می شود.
سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: محصول خرما در جعبه‌های 650 تا 800 گرمی با قیمت 31 تا 37 هزار تومان عرضه می شود.
نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مصوبات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت سیمان، آهن‌آلات و میلگرد، دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان این موضوع را تایید نکرد و ضمن اشاره به اینکه تمامی معاملات در بورس کالا صورت می‌گیرد و طی روزهای اخیر اثر و گزارشی از افزایش قیمت‌ها دیده نشده، تاکید کرد سیمان با قیمت پایه همچنان عرضه می‌شود و افزایش نرخی رخ نداده است.