از آنجا که به نظر می رسد حمله نظامی روسیه به اوکراین، به یک جنگ طولانی تبدیل می‌شود، تلاطم‌های بازارهای نفت به میزان قابل ملاحظه‌ای فروکش کرده است.
عرضه محصولات اپل و همچنین لپ تاپ‌های دل و لنوو در صورت ادامه قرنطینه‌های کرونایی چین، با تاخیر روبرو خواهند شد.
با پیشنهاد شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر افزایش دامنه نوسان از روز دوشنبه این هفته(29 فروردین) دامنه نوسان روزانه قیمت در بازار اول بورس و فرابورس 6 درصدی می شود.
مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: مردم برای تشخیص کالای قاچاق می‌توانند #7777*4* را شماره گیری و بعد در بخش استعلام کالا، شناسه را وارد کنند تا مشخص شود کالا قاچاق است یا خیر. راه دوم هم استفاده از اپلیکیشن سامانه جامع تجارت است.
یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه برای صعود یا به زمان نیاز دارد یا به اینکه اخبار مثبتی از جمله لغو بخشنامه عوارض صادراتی بر محصولات معدنی و یا واگذاری سهام خودروسازها به بازار تزریق شود.
اگرچه وضعیت اشتغال جوانان یا نوع حمایت‌ها در داخل،‌ با انتقادات زیادی روبرو است، اما نخبگانی هم وجود دارند که با وجود تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا و آمریکا و داشتن موقعیت‌های شغلی مناسب در غرب، به ایران بازگشته و از ظرفیتِ دانش‌بنیان فراهم‌شده در کشور برای ثروت‌آفرینی و اشتغال‌زایی استفاده می‌کنند.
مدیرکل فناوری شرکت برق حرارتی با اشاره به میانگین صرفه‌جویی پنجاه درصدی در طرح هایداخلی‌سازی گفت: سال گذشته 18 قرارداد به ارزش 300 میلیارد تومان منعقد شد که طی آن 365 هزار قطعه ساخته شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این مجموعه جهت میزبانی مسافران و گردشگران جام جهانی قطر خبر داد.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای بر لزوم اجرای دستورالعمل مجوز ویژه فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک‌ میلیون و 306 313 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 90 هزار تومان است.