هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از 28 فروردین تعداد پروازهای خود را از فرودگاه‏های اصفهان و شیراز به مقصد فرودگاه کویت افزایش می‌دهد.
نقره به عنوان یکی از فلزات گرانبها در جهان شناخته می‌شود و البته کاربردهای گسترده‌ای در ساخت انواع زیورآلات و ریزتراشه‌ها دارد. ذخایر سنگ معدنی چند فلزی که نقره از آنها استخراج می‌شود، بیش از دو سوم منابع نقره جهان را تشکیل می‌دهد.
اتحادیه اروپا و مسکو بر سر درخواست پوتین برای پرداخت پول صادرات گاز این کشور به روبل، عملا در آستانه تحریم گاز روسیه قرار دارند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با کاهش 48 درصدی قیمت کود های فسفاته و پتاسه مصرفی در کشور افزایش درختان تغذیه بهتری خواهند داشت که این اتفاق روی کیفیت، میزان تولید، مقاومت به سرما و آفات درختان میوه و در نتیجه قیمت تمام شده تاثیر می‌گذارد.
حداکثر ثبت سفارش آهن اسفنجی در تالار صنعتی بورس کالای ایران ابلاغ شد.
بیت‌کوین برای حفظ قیمت 40 هزار دلاری تلاش می‌کند، اما روند ارزش آن کاهشی است.
به تازگی یک نماینده مجلس تلویحا از لزوم تعیین نرخ اجاره خانه سخن گفته، در حالی که طی دو سال گذشته این اقدام اجرایی شده اما تاثیر چندانی در کنترل بازار اجاره نداشته است؛ در این زمینه یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید اجاره بها تابعی از قیمت مسکن و تورم عمومی است که با بخشنامه و ابلاغیه کنترل نمی‌شود.
از ابتدای خردادماه تمامی صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.
یک مقام امنیت سایبری روسیه اعلام کرد که تعداد حملات سایبری به منابع این کشور تا مارس 2022 در مقایسه با فوریه حداقل چهار برابر شده است.
تمامی مسافران بالای 18 سال می‌توانند با به همراه داشتن کارت واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت آن 14 روز گذشته باشد، به کشور آذربایجان سفر نمایند.