هم اکنون قیمت هر بشکه نفت برنت 106 دلار و 2 سنت و هر بشکه نفت آمریکا 101 دلار 75 سنت به فروش می‌رسد.
آنگونه که از شواهد پیداست و نیز بر اساس آنچه مسئولان سازمان امور مالیاتی می گویند، بخش زمین و مسکن در سال جاری به عنوان یکی از منابع مهم درآمدهای مالیاتی دولت به حساب می آید.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک‌ میلیون و 306 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 150 هزار تومان است.
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور از احتمال فراخوان جاماندگان سهام عدالت از خردادماه سال جاری خبر داد.
اعمال ممنوعیت ناگهانی برای صادرات 4صیفی و لغو آن، تاکید وزارت جهاد بر ممنوعیت صادرات دام زنده و کنار گذاشتن بخش خصوصی از واردات کالاهای اساسی از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران از جدی شدن احتمال قطع آب شرب و یا اعمال محدودیت برای مشترکین بد مصرف اداری و خانگی خبرداد.
پس از هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به افزایش تورم و کاهش پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی، قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز سه‌شنبه به دلیل نگرانی‌های تقاضا 5 درصد سقوط کرد.
قیمت نفت برنت دریای شمال پس از افت 5 درصدی در معاملات دیروز، در معاملات امروز 96 سنت معادل 0.9 درصد افزایش‌یافت و به 108 دلار و 21 سنت در هر بشکه رسید.
قیمت نفت خام برنت دریای شمال امروز نیز افزایش یافت و به بیش از 112 دلار در هر بشکه رسید.
وزیر اقتصاد درباره حذف ارز 4200 تومانی گفت: اینکه با چه گام های تدریجی و از چه مقولات و محصولاتی اجرای این سیاست در پیش گرفته شود هنوز مورد بحث و تبادل نظر جدی است.