خانه‌ای در پاریس به ارزش 280 میلیون دلار لقب گران‌ترین خانه فرانسه را از آن خود کرد.
به نظر می‌رسد که دولت هند قصد دارد به منظور کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست از موتورسیکلت و وسایل نقلیه برقی بیشتر از پیش حمایت کند.
گفته می‌شود شرکت اپل یک استارتاپ فعال در زمینه نظارت بر آسم کودکان موسوم به "Tueo Health" را خریداری کرده است تا مانع از مرگ کودکان مبتلا به آسم در هنگام خواب شود.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه را تشریح و اسامی محورهای مسدود شریانی را اعلام کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 4 سنت افت به 68 دلار و 73 سنت رسید.
رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی‌رغم رشد هزینه‌ها و صدور مجوز افزایش تعرفه‌ها، هنوز نرخ‌ها را افزایش نداده‌ایم.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی البرز گفت: هنوز بازار خرید و فروش کولر رونق نگرفته است.
چرا مردم ایران، با وجود منابع سرشار خدادادی، نمی‌توانند مانند کشورهای کوچک حاشیه جنوبی خلیج فارس با عایدی فروش نفت زندگی مرفهی داشته باشند؟
گمرک ایران در بخشنامه ای رفع ممنوعیت صادرات سیب زمینی و پیاز را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
تصور کنید صبح از خواب بیدار می‌شوید، دست و رویی آب می‌زنید، چای را آماده می‌کنید، کودک دلبندتان را می‌بوسید، پرده‌ها را کنار می‌زنید و پنجره را باز می‌کنید تا هم به آفتاب سلامی دوباره کنید و هم هوای تازه را به داخل خانه دعوت کنید اما ناگهان با یک دیوار آجری دقیقا چسبیده به پنجره خانه‌تان مواجه می‌شوید!