مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون بیش از 12 هزار واحد مسکونی و باغ‌ویلاهای گران قیمت، مشمول مالیات شناسایی شده است.
بورس کالای ایران با توجه به تعطیلات روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده، نحوه عرضه محصول‌ها را در هفته منتهی به 14 اردیبهشت ابلاغ کرد.
معاون سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان معتقد است: افزایش 6 درصدی دامنه نوسان برای نمادهای قابل معامله در بازار اول بورس و فرابورس به دلیل استقلال از عملکرد بازارگردان نتیجه بهتری نسبت به افزایش دامنه نوسان با درخواست بازارگردان دارد.
یک قاضی نیویورکی جریمه روزانه 10000 دلاری برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تعیین کرد که این جریمه به دلیل نپرداختن مالیات تعیین شده است.
اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد وزارت راه و شهرسازی گفت: خانوارهایی که فرزند سوم آنها بعد از 24 آبان 1400 متولد شده است می توانند 200 متر زمین بگیرند.
مقامات آلمان پیش‌بینی نرخ تورم در سال جاری میلادی را به‌خاطر بحران اوکراین و تاثیر آن بر قیمت انرژی و مواد غذایی تا 6.1 درصد افزایش داده‌اند.
ممنوعیت صادرات روغن پالم اندونزی قیمت تمام روغن‌های خوراکی را در دنیا افزایش داده و شرایط بد جوی در آمریکای جنوبی و بحران اوکراین هیچ جایگزینی برای آن نگذاشته است.
نشریه اکونومیک تایمز روز دوشنبه با استناد به گزارش بانک جهانی اعلام کرد که فقر مطلق در هند، دومین کشور پرجمعیت جهان، بین سال های 2011 تا 2019، به میزان 12.3 درصد کاهش یافته است.
قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز با 0.36 درصد افزایش به 1904 دلار و 64 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1.2 دلار افزایش به 103 دلار و 52 سنت رسید.