پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 31 خرداد، از 8 صبح امروز همزمان به صورت اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت در سراسر کشور آغاز شد.
وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای اختصاص کالابرگ کالاهای اساسی فراهم نشود، یارانه این اقلام به صورت نقدی واریز خواهد شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 67 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 111 دلار و 72 سنت در هر بشکه رسید.
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.37 درصد کاهش به 1876 دلار و 85 سنت رسید.
توقف فروش خودرو توسط خودروسازان به همراه کاهش عرضه باعث شده تا بازار خودرو بازهم شاهد افزایش قیمت باشد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هرگرم یک‌ میلیون و 311 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 350 هزار تومان است.
با گذشت 50 روز از سال جدید بازار خودرو هنوز روز خوش ندیده و با عرضه قطره چکانی، قیمت ها اگرچه با روندی کُند اما مستمر در حال افزایش هستند.
خرم‌آباد-«صندلی فروشی» در بنگاه‌های مشاوره املاک و سودهای نجومی تنها بخشی از پدیده‌هایی است که این روزها پر تورم‌ترین بازار مسکن کشور تجربه می‌کند؛با این روند خانه‌دار شدن خیلی خیلی دور است!
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امیدواریم با توجه به 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور، شورای پول و اعتبار نسبت به پرداخت تسهیلات به خودروساز اقدام کند.
با تشدید تحریم های نفتی علیه روسیه قیمت نفت دوباره به بالای 112 دلار در هربشکه رسید تا جایی که کارشناسان پیش بینی کردند قیمت نفت دوباره اوج بگیرد.