نرخ حداکثری فروش انواع روغن خوراکی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: همه اثر تورمی این طرح را عموم مطالعات شامل مؤسسه پژوهش‌های عالی پژوهش، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه، زیر 10 درصد می‌دانند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهایی که به عنوان خودروهای اقتصادی در کشور تولید می‌کنیم، کیفیت مطلوبی ندارد و باید تولید آنها متوقف شود.
قم-مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: خدمتگزاری به ملت و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی می‌بایست در اولویت برنامه‌های دولت باشد.
قم-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دادن یارانه به مردم، قیمت چهار قلم کالا شامل مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن گران‌تر می‌شود اما این افزایش کمتر از یارانه پرداختی است.
بانک مسکن از افزایش حداقل مبلغ افتتاح حساب پس‌انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور به 400 هزار تومان خبر داد.
وزیر اقتصاد گفت: برای اینکه تغییر قیمت ها در افکار عمومی اضطراب ایجاد نکند وزارت صمت مکلف به قیمت گذاری اقلام شد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی مسدود شدن کل موجودی کارت و نه صرفا یارانه واریز شده به حساب برخی از یارانه بگیران را تکذیب کرد.
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای دارو و نان تمام دهک‌ها برابر هستند و مبلغی هم که به عنوان یارانه واریز شده است ارتباطی به نان و دارو ندارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه 1401، همه درآمدهای ارزی کشور باید به نرخ نیمایی فروخته شود و دیگر چیزی به نام ارز 4200 تومانی وجود ندارد.