خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تعداد نان خریداری شده در این طرح ثبت خواهد شد و میزان آرد مصرف شده و یا قاچاق شده هم مشخص می شود.
رئیس جمهور شب گذشته از اصلاحات اقتصادی دولت پرده‌برداری کرد و برخی از اقدامات دولت در یک سال گذشته را برشمرد که مهمترین آن اصلاح توزیع یارانه نقدی است.
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه جبرانی فعلاً قابل برداشت نیست.
بر اساس اعلام بانک مرکزی واریز یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار آغاز شد.
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارهای دارای 3 فرزند خبر داد.
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا شنبه هفته آینده در 15 استان کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات از صدور اجازه حذف برخی بسته‌های اینترنتی ارزان خبر داد و دو برابر شدن سرعت، ایجاد پوشش صددرصدی 4G و انتقال ده درصد ارتباطات به نسل پنجم را شروط سه‌گانه وزارت ارتباطات برای افزایش قیمت اینترنت دانست.
یک اقتصاددان با بیان اینکه ارز 4200تومانی یکی از بدترین و مخرب‌ترین سیاست‌هایی است که در چند دهه گذشته کشور ایجاد شده است، گفت: این سیاست در شرایط تحریم و در عرض 4 سال حدود 70میلیارد دلار از منابع ارزی کشور را هدر داد.
در حالی که 350 میلیارد و 500 میلیون تومان منابع حاصل از پذیره نویسی عاید باشگاه پرسپولیس و 359 میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شده است و این پول در حساب باشگاه‌ها قرار دارد، همچنان سرخابی‌ها تا زمان تشکیل کمیته اجازه استفاده از این پول را ندارند.
5 درصد از سهام شرکت داروسازی دانا روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه به روش ثبت سفارش، عرضه اولیه می‌شود.