کاهش تولید گندم در هند به‌خاطر گرمای بی‌سابقه و افزایش قیمت داخلی باعث شده دولت هند صادرات گندم را موقتا ممنوع کند.
افزایش رکوردشکن قیمت بنزین، بالا رفتن قیمت حمل‌ونقل هوایی و سهمیه‌بندی دیزل در آمریکا نتیجه کمبود ظرفیت پالایشگاهی در این کشور است نه افزایش قیمت نفت خام.
خبرگزاری دولتی بلغارستان در گزارشی اعلام کرد که با قطع صادرات گاز روسیه به این کشور، قیمت گاز طبیعی 13.7 درصد افزایش یافته است.
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) جزییات دریافت سود سهام عدالت سهامدارانی که اطلاعات آنان کامل نیست را تشریح کرد.
سرپرست بانک کشاورزی گفت: برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدارکارت باسقف 2 میلیارد ریال و نرخ ترجیحی 11 درصد صادر می شود.
با توجه به کاهش تب رشد قیمت‌‌ها و افزایش منابع ارزی بانک مرکزی شاهد بازگشت نرخ ارز به کانال 29هزار تومان در معاملات امروز بودیم.
قیمت مرغ امروز در میدان میوه و تره بار تهران کاهش یافته و هر کیلوگرم از این محصول 56900 تومان به فروش می‌رسد که پایین تر از نرخ مصوب 59800 تومانی خود است.
با توجه به کاهش تب رشد قیمت‌‌ها و افزایش منابع ارزی بانک مرکزی شاهد بازگشت نرخ ارز به کانال 29هزار تومان در معاملات امروز بودیم.
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اجرایی شدن مصوبه آزادسازی واردات خودرو در چارچوب سیاست‌های ارزی و سقف‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 34 هزار واحد افزایش، معادل 2.27 درصد رشد کرد.