توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دستور رئیس جمهور در خصوص تخصیص یارانه برای دهک دهم را مشاهده می کنید.
کشتی‌آرای با بیان اینکه بازار طلا و سکه با تعدیل همراه شده است، گفت: حباب سکه از یک‌میلیون تومان به 870هزار تومان کاهش یافته است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 366 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 150 هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به افزایش تولید گاز کشور از افزایش روزانه 45 میلیون مترمکعب گاز خبر داد و اعلام کرد که بهره‌مندی شهرهای ایران از گاز طبیعی به 99 و روستاها به 89 میرسد.
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.
فصاحتی گفت: به دلیل تامین مناسب و خریدهای مردم در چند روز گذشته، هم اکنون قیمت عمده مرغ بین 41 تا 44 هزار تومان متغیر است و قیمت خرده‌فروشی نیز در میدان بهمن به 50 هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ در میادین عمده با قیمت 41 تا 44 هزار تومان خبر داد و گفت قیمت خرده‌فروشی نیز در میدان بهمن به 50 هزار تومان رسیده است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعرفه واردات خودرو مانند گذشته است، گفت: با در نظر گرفتن قیمت اصلی خودرو و مجموع حقوق ورودی، خودروها بین 700 میلیون تا 1.4 میلیارد تومان خواهد بود.
با دلار ترجیحی یا همان ارز رانتی، ده‌ها میلیارد دلار توزیع شد و موتور تورم داغ شد.
بر اساس گزارش انجمن خودروی آمریکا (AAA)، قیمت بنزین در پمپ بنزین‌های سراسر این کشور رکورد جدیدی را به ثبت رساند.