فصاحتی گفت: به دلیل تامین مناسب و خریدهای مردم در چند روز گذشته، هم اکنون قیمت عمده مرغ بین 41 تا 44 هزار تومان متغیر است و قیمت خرده‌فروشی نیز در میدان بهمن به 50 هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ در میادین عمده با قیمت 41 تا 44 هزار تومان خبر داد و گفت قیمت خرده‌فروشی نیز در میدان بهمن به 50 هزار تومان رسیده است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعرفه واردات خودرو مانند گذشته است، گفت: با در نظر گرفتن قیمت اصلی خودرو و مجموع حقوق ورودی، خودروها بین 700 میلیون تا 1.4 میلیارد تومان خواهد بود.
با دلار ترجیحی یا همان ارز رانتی، ده‌ها میلیارد دلار توزیع شد و موتور تورم داغ شد.
بر اساس گزارش انجمن خودروی آمریکا (AAA)، قیمت بنزین در پمپ بنزین‌های سراسر این کشور رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
کاهش تولید گندم در هند به‌خاطر گرمای بی‌سابقه و افزایش قیمت داخلی باعث شده دولت هند صادرات گندم را موقتا ممنوع کند.
افزایش رکوردشکن قیمت بنزین، بالا رفتن قیمت حمل‌ونقل هوایی و سهمیه‌بندی دیزل در آمریکا نتیجه کمبود ظرفیت پالایشگاهی در این کشور است نه افزایش قیمت نفت خام.
خبرگزاری دولتی بلغارستان در گزارشی اعلام کرد که با قطع صادرات گاز روسیه به این کشور، قیمت گاز طبیعی 13.7 درصد افزایش یافته است.
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) جزییات دریافت سود سهام عدالت سهامدارانی که اطلاعات آنان کامل نیست را تشریح کرد.
سرپرست بانک کشاورزی گفت: برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدارکارت باسقف 2 میلیارد ریال و نرخ ترجیحی 11 درصد صادر می شود.