اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از کاهش خروجی سد زاینده رود با اتمام نوبت چهارم توزیع 10 روزه آب برای اراضی شرق اصفهان خبرداد.
سامانه متمرکز قرعه کشی خودرو به آدرس sale.iranecar.com از امروز ساعت 9 صبح، اولین عرضه رسمی خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو شروع شده و تا روز سه‌شنبه 3 خرداد ماه ادامه دارد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه تکمیلی کمک معیشتی مرحله 135 به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی دهک‌بندی و قطع یارانه اردیبهشت‌ماه 1401 واریز شد.
مقام مسئول در شهر فرودگاهی امام خمینی از انجام همه پروازهای این فرودگاه طبق برنامه خبر داد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام 29 هزار و 650 نفر در سامانه اعطای مسکن یا زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر خبر داد.
توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دستور رئیس جمهور در خصوص تخصیص یارانه برای دهک دهم را مشاهده می کنید.
کشتی‌آرای با بیان اینکه بازار طلا و سکه با تعدیل همراه شده است، گفت: حباب سکه از یک‌میلیون تومان به 870هزار تومان کاهش یافته است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 366 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 150 هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به افزایش تولید گاز کشور از افزایش روزانه 45 میلیون مترمکعب گاز خبر داد و اعلام کرد که بهره‌مندی شهرهای ایران از گاز طبیعی به 99 و روستاها به 89 میرسد.
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.