فرماندار ویژه خرمشهر از مهار کامل حریق در نیزارهای شرقی آبراه اروند خبر داد.
در حالی که ستاد تنظیم بازار سقف اجاره بها را 25 درصد تعیین کرده اما بررسی ها از کمتر رعایت شدن این مصوبه از سوی موجران حکایت دارد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 7 خرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 700 هزار تومان رسید.
حداکثر قیمت هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف‌کننده 20هزار تومان تعیین شد، همچنین قیمت این محصول درب کارخانه و به‌صورت عمده 18هزار تومان است.
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: فروش نان با کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های قزوین به‌عنوان دومین استان به‌شکل آزمایشی (پایلوت) کلید خورد.
شاخص بورس در اردیبهشت امسال طی 18روز معاملاتی، با ثبت 67هزار و 468واحد افزایش، معادل 4.46 درصد رشد کرده است.
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: بیش از 4 میلیون تن انواع کالاهای اساسی را از منابع داخلی و خارجی تأمین کرده است.
در حال حاضر افت قیمت دلار را شاید بتوان یکی از دلایل ثبات قیمت خودرو در بازار دانست. فعالان بازار خودرو نیز معتقدند بازار کشش افزایش بیشتر قیمت را ندارد و همین امر موجب شده تا شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار نباشیم.
آمار واردات زنجیره فولاد از شمش فولاد تا انواع مقاطع، محصولات فولادی و آهن اسفنجی نشان می‌دهد که علاوه بر اینکه چند سالی است، کشور از واردات آهن اسفنجی بی‌نیاز و واردات آن صفر بوده است، در نخستین ماه از سال جدید نیز واردات شمش فولاد صورت نگرفته است؛ این در حالیست که واردات سایر اقلام نیز کاهش 30 و 36 درصدی داشته‌اند.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه) با 11 هزار و 110 ‌واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و 553 هزار واحدی قرار گرفت.