عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با تأکید بر اینکه دولت نباید منابع حذف ارز ترجیحی را در بخش دیگری هزینه کند، گفت: در مورد مبلغ یارانه کمی نگرانی وجود دارد و این رقم باید افزایش پیدا کند.
یک روزنامه محلی اتریش به نقل از فدراسیون صنایع این کشور گزارش داد که توقف واردات گاز روسیه "یک ضربه جدی" به رفاه مردم اتریش وارد خواهد کرد چرا که این موضوع حدود 300 هزار شغل را تهدید می‌کند.
در هفته جاری اخبار مهم حوزه کشاورزی مربوط به اختصاص تسهیلات برای تولیدکنندگان و تامین نقدینگی آنان بود.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: دومین مرحله پرداخت یارانه، برای تمام افرادی که در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند، واریز شد.
گمرکات ایران و روسیه برای اجرای پروژه های جدید گمرکی با هدف افزایش مبادلات تجاری و توسعه و تسهیل تجارت میان دو کشور توافق کردند.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز سه شنبه 3 خرداد ماه میزبان عرضه 214 هزار و 50 تن شمش بلوم و 31 هزار و 500 تن ورق فولادی است.
به گفته رییس کل سازمان خصوصی‌سازی، در عرضه بلوکی سهام ایران خودرو و سایپا، «ارزندگی سهم» و «برخورداری از قابلیت مزایده» دو مولفه مهم است و بدین ‌ترتیب، مبنای ارزش‌گذاری سهام این دو شرکت، قیمت تابلو به همراه اضافه ارزش بلوکی است که با توجه با نقدشوندگی این سهم‌ها، حتما قیمت نهایی بسیار بیشتر از قیمت روی تابلو خواهد بود.
با توجه به طرح های توسعه ای کشور عمان و نیاز این کشور به واردات گاز، گسترش دیپلماسی انرژی با این کشور در این مقطع زمانی را می‌توان فصل جدیدی در روابط دو کشور دانست.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها موظفند ‎تسهیلات فرزندآوری را بدون سپرده گذاری، با تنفس 6 ماهه برای بازپرداخت اقساط و کارمزد 4 درصد پرداخت کنند.
با اعلام خبر ممنوعیت واردات آیفون، قیمت این گوشی‌ها از روز گذشته با افزایش روبرو شد.