شاخص بورس در اردیبهشت امسال طی 18روز معاملاتی، با ثبت 67هزار و 468واحد افزایش، معادل 4.46 درصد رشد کرده است.
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: بیش از 4 میلیون تن انواع کالاهای اساسی را از منابع داخلی و خارجی تأمین کرده است.
در حال حاضر افت قیمت دلار را شاید بتوان یکی از دلایل ثبات قیمت خودرو در بازار دانست. فعالان بازار خودرو نیز معتقدند بازار کشش افزایش بیشتر قیمت را ندارد و همین امر موجب شده تا شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار نباشیم.
آمار واردات زنجیره فولاد از شمش فولاد تا انواع مقاطع، محصولات فولادی و آهن اسفنجی نشان می‌دهد که علاوه بر اینکه چند سالی است، کشور از واردات آهن اسفنجی بی‌نیاز و واردات آن صفر بوده است، در نخستین ماه از سال جدید نیز واردات شمش فولاد صورت نگرفته است؛ این در حالیست که واردات سایر اقلام نیز کاهش 30 و 36 درصدی داشته‌اند.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه) با 11 هزار و 110 ‌واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و 553 هزار واحدی قرار گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حتی حق یک نفر ضایع نخواهد شد گفت: آنهایی که علی الحساب یارانه دریافت کرده‌اند کمتر از 90 درصد هستند.
مدیرعامل راه‌آهن گفت: حمل و نقل ریلی بیش از تحریم‌های خارجی، از تحریم‌های داخلی زیان دیده که از همین رو راه آهن تلاش کرده تا تحریم‌ها و موانع پیشرفت داخلی را از سر راه بردارد.
قشم - منابع محلی از سقوط یک فروند هوایپمای کوچک در آب‌های جزیره قشم خبر می دهند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حذف ممنوعیت واردات 4 تا 5 قلم کالا به دولت پیشنهاد شده که در حال بررسی آن هستیم.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده ‎چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب‌های بانکی از فردا در بانک‌های دولتی و خصوصی آغاز می‌شود.