قیمت بنزین در آمریکا طی چند هفته گذشته تقریباً هر روز به رکورد جدیدی می‌رسد و حالا در آغاز فصل تعطیلات در این کشور به اوج 4 دلار و 61 سنت رسیده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 76 سنت معادل 0.62 درصد افزایش به 122 دلار و 43 سنت رسید.
روزنامه آلمانی هندلزبلات در گزارشی پیش بینی کرد که قیمت مواد غذایی در فروشگاه های آلمان همچنان در حال رشد است و قرار است امسال 10 درصد دیگر افزایش یابد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.18 درصد کاهش به 1851 دلار و 89 سنت رسید.
یک کارشناس حوزه معدن با بیان اینکه ما در ایران سازنده ماشین‌آلات تخصصی به معنای واقعی نداریم، گفت: در حال حاضر هیچ آمار و ارقامی از ناوگان تخصصی معدنی کشور وجود ندارد.
یکی از اصلی ترین مشکلات صنعت خودروسازی کشور شیوه قیمت گذاری است؛ شیوه ای که منجر به ایجاد زیان انباشته حدود 90 هزار میلیارد تومانی برای خودروساز و نارضایتی مصرف کننده شده است.
رئیس کمیسیون اروپا، اوایل صبح امروز سه شنبه گفت رهبران اتحادیه اروپا به توافقی «اصولی» در مورد ممنوعیت واردات نفت از روسیه دست یافته‌اند.
با اعلام پکن از کاهش محدودیت‌های تعطیلی در شهرهای بزرگ چین و کنترل شیوع ویروس کرونا، قیمت نفت برنت از 121 دلار در هر بشکه فراتر رفت.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.30 درصد افزایش به 1859 دلار و 33 سنت رسید.
قیمت نفت در روز معاملاتی گذشته افزایش یافت تا هفته را با افزایش قیمت خود در حالی که کشورهای اروپایی در حال مذاکره بر سر اعمال ممنوعیت کامل نفت خام روسیه هستند، به پایان رساند.