در راستای برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، روز گذشته برق 15 اداره پرمصرف پایتخت شامل سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی قطع شد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از دریافت بیش از 1600 درخواست اصلاح سطوح جاده‌های کشور از سوی مسافران و شهروندان خبر داد.
قیمت نفت خام برنت با 2.06 دلار یا 1.7 درصد کاهش به 119.95 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا 118.54 دلار در هر بشکه ثبت شد.
در راستای طرح «ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل‌و نقل عمومی جاده‌ای» و تخصیص سوخت بر اساس پیمایش، رانندگان و مالکان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند فراخوانده شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احتمال ثبت‌نام مجدد در نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت: در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی‌نشده مواجه شدیم.
مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی این نوید را به سهامداران می‌دهد که مسیر درستی انتخاب شده و نماد آن به زودی باز خواهد شد.
نخستین شرکت استارتاپ به روش گشایش در روز سه‌شنبه 24 خرداد ماه عرضه اولیه می‌شود.
اقتصاددانان آمریکایی انتظار دارند که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن جاری نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان فروردین ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته معادل 42.4 و 48.4 درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در طول 3 هفته شبانه روزی توانستیم ترمینال سلام این فرودگاه را علی رغم مشکلات زیاد برای پروازهای حج تمتع امسال آماده کنیم.