درحالی قرار است تعیین سقف افزایش نرخ اجاره‌بها به قانون تبدیل شود که این راهکار به‌عنوان یک مُسکن زودگذر و کم‌اثر بازار اجاره مسکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه 30 خرداد ماه میزبان عرضه 30 کیلوگرم شمش طلا شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران است.
اقدام روسیه در کاهش 60 درصدی صادرات گاز به اروپا، این قاره را یک قدم دیگر به سهمیه‌بندی انرژی نزدیک می‌کند.
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از واریز سود سنواتی 37 شرکت از ابتدای امسال به حساب بانکی بیش از 2 میلیون و 700 هزار سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام خبر داد.
در حالی که بیشتر واحدهای مسکونی محلات منطقه پیروزی تهران در محدوده قیمتی متری 25 تا 35 میلیون تومان فروش می‌روند، در محله پرستار برخی واحدها تا متری 45 میلیون تومان عرضه می شود.
فرابورس ایران اعلام کرد: بازارگردانان در 13 نماد معاملاتی در صورت تمایل می توانند با رعایت سایر بندهای ضوابط مربوط به ماده 21 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس درخواست تغییر دامنه نوسان قیمت را به این شرکت ارائه کنند.
شاخص کل فرابورس با رشدی 1.9 درصدی در هفته گذشته مواجه شد.
نرخ سود بازار بین بانکی با افزایش 0.11 درصدی نسبت به هفته قبل به رقم 20.68 درصد رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 28 خرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 250 هزار تومان رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به دنبال اخطارهای مکرر به اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، اسامی این ادارات از روز سه‌شنبه هفته جاری منتشر خواهد شد.