صندوق بین‌المللی پول پس از دیدار با مقامات عراقی برای بازبینی سیاست‌های اقتصادی، اعلام کرد قیمت نفت سر به سر عراق، به دلیل هزینه‌های دولتی بالاتر، امسال از 90 دلار در هر بشکه فراتر می‌رود.
بازار سرمایه پس از سه روز صعود، امروز نزولی شد و شاخص کل با کاهش 6914 واحد به رقم دو میلیون و 140 هزار واحد رسید.
معاون راهبری تولید برق حرارتی گفت: ایران رتبه نهم جهان در ظرفیت منصوبه نیروگاهی دارد و در تامین تجهیزات نیروگاهی خودکفا هستیم.
ایسنا/خراسان رضوی
انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه‌ای به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن گلایه از جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار، نسبت به جمع آوری این قبیل کالاها اعلام آمادگی کرد.
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود در مجلس فدرال این کشور با اشاره به این که انحصار در اقتصاد جهانی در حال فروپاشی است تأکید کرد که غرب در حال بی اعتبار کردن پول و سیستم بانکی خودش است.
داده‌های اداره آمار اندونزی نشان داد انتظار می‌رود تولید برنج اندونزی در دوره برداشت از ژانویه تا آوریل 17.52 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد که تحت تأثیر آب‌وهوای خشک است که کاهش 1.39 درصدی را به همراه داشت.
جلسه شورای‌عالی کار سه‌شنبه هفته جاری، 15 اسفند ماه، برگزار خواهد شد, اما هنوز مشخص نیست که بحث مزد 1403 در دستورکار قرار می‌گیرد یا خیر.
نشریه علمی ساینس با تشریح اقدامات موفق دولت ایران در احیای خلیج گرگان نوشت: تنها 4 هفته بعد از بازگشایی کانال آشوراده در سال 2023 آبی به حجم 1.5 میلیارد مترمکعب از دریای خزر وارد خلیج گرگان شد و سطح آب این خلیج 40 سانتیمتر بالا آمد.