رئیس اتحادیه مشاوران املاک از آغاز فعالیت همه مشاوران املاک اعم از واحدهای کنار خیابان و واحدهای مستقر در مجتمع های تجاری از روز گذشته خبر داد.
شاخص بورس امروز یکشنبه 31 فروردین 99 با رشد 21 هزار و 56 واحدی همراه شد.
خریداران و فروشندگان واحدهای مسکونی از روز گذشته که بازار مسکن بازگشایی شده به دنبال بروز رسانی اطلاعات خود هستند اما تغییر چشمگیری در بازار مشاهده نشده است.
بازارهای مالی هفته گذشته آمار اقتصادی منفی را نادیده گرفت و در عوض به بازگشایی اقتصادها متمرکز شدند که به معنای بهبود ریسک پذیری و فشارهای کاهشی روی قیمت طلا خواهد بود.
محققان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران موفق به طراحی و ساخت دستگاه تولید انرژی از پسماندهای شهری و روستایی با حجم گاز تولیدی 120 مترمکعب در ساعت شدند.
داریوش اسماعیلی گفت: در سال گذشته 25 درصد از کل صادرات غیرنفتی کشور به حوزه معدن و صنایع معدنی اختصاص داشته است و در سال 99 نیز قصد داریم 20 تا 25 درصد به ذخایر معدنی کشور اضافه کنیم.
وزیر صنعت با اشاره به کاهش 31 درصدی واردات کالاهای مصرفی در سال 98 گفت: در سال 99 پیشران اقتصاد کشور بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه به بازار داخلی است.
بانکهای عامل مکلفند، اعتبار 2 میلیون تومانی را در کارت یارانه خانوار بیش از یک نفره فاقد درآمد ثابت منظور نمایند.
در جریان معاملات بازار آتی بورس کالای ایران در هفته چهارم سالجاری 68 هزار قرارداد به ارزشی بیش از 806 میلیارد ریال منعقد شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 23 هزار و 219واحدی، به ارتفاع 668هزار و 981واحدی صعود کرد.